Pierwsza edycja „Ogólnopolskiego Kongresu Sekretarzy” upłynęła pod znakiem kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem, a także budżetu zadaniowego.


Druga edycja w całości poświęcona była dwóm najważniejszym aspektom nowoczesnego urzędu: wykorzystaniu nowych technologii w urzędzie oraz roli sekretarza jako managera w nowoczesnej JST.

Już we wrześniu (25-28) br w Warszawie odbędzie się III edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sekretarzy Jednostek Samorządu Terytorialnego. Kolejna edycja odbędzie się w formie panelu dyskusyjnego. Celem spotkania jest zapoznanie uczestników z najbardziej newralgicznymi kwestiami dotyczącymi Sekretarzy gmin, miast oraz starostw powiatowych. Na konferencji zostaną poruszone m.in. takie tematy jak kontrola zarządcza, partnerstwo publiczno-prywatne czy dobre praktyki partycypacji społecznej. Swoją praktyczną wiedzą podzielą się sekretarze, specjaliści z firm doradczo-konsultingowych oraz mecenasi z kancelarii prawnej specjalizującej się w PPP oraz PZP.

Miejscem spotkania wybrano Warszawę, która dzięki centralnemu umiejscowieniu oraz dogodnym połączeniom ułatwi dojazd z każdego województwa. Kongres odbędzie się w Hotelu Villa Holiday Park. Obiekt jest dogodnie zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie trasy E7 przy wjeździe od północnej strony miasta obok nowo otwartego Mostu Marii Skłodowskiej Curie.

 

Szczegóły na:  www.dlakadr.pl lub pod numerem telefonu: (22) 664-22-07 i adresem e-mail: info@dlakadr.pl

Patronem medialnym III edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sekretarzy jest Serwis Samorządowy www.samorzad.lex.pl>>>