Organizatorem bieżącej edycji konkursu był Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach. Jego głównym założeniem jest promowanie jednostek administracji, mogących pochwalić się sukcesami we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi klienta i jakości usług publicznych. Nagroda „Przyjazny Urząd” jest wyznacznikiem prawidłowo funkcjonującej instytucji publicznej.

W ramach konkursu oceniane są m.in. zdobywanie informacji z zewnętrznych źródeł, sprawdzenie jakości obsługi klienta, jak również rozwiązania organizacyjne danym w urzędzie. Wyróżnienie przyznaje jury złożone ze specjalistów zajmujących się problematyką administracji publicznej i zarządzania jakością. Jak podkreśla Waldemar Kuliński, sekretarz województwa mazowieckiego, dzięki nagrodzie klienci urzędu wiedzą, że ich sprawy są traktowane poważnie i załatwia je zespół znakomitych współpracowników.

(mazovia.pl)

LEX Samorząd Terytorialny
Artykuł pochodzi z programu LEX Samorząd Terytorialny
Już dziś wypróbuj funkcjonalności programu. Analizy, komentarze, akty prawne z interpretacjami